El putu gafe tradicional del 31 de desembre o bon any nou!

31 des.

Foto del día 31-12-14 a las 8.30

Doncs com sempre, em passen coses dolentes aquest puto dia. El dia 31 de desembre el tinc mooolt gafat, m’han passat coses horrendes aquest dia, no hi ha més. Sempre em passen coses dolentes, mai positives. Accidents de cotxes, ruptures amoroses, lesions… horrorós. Ahir vaig tornar-me a superar deixant que alguns “maleantes” em robessin la cartera amb tota la documentació. Si, és típic meu, no patiu. Al bus 50 em van fotre la cartera (la duies? clar que la duia, si havia agafat el bus i l’havia plegat a la butxaca lateral de la jaqueta). Any nou documentació nova. DNI, Carnet de conduïr, targetes de crèdit, targeta sanitària, targeta de la mútua, targeta restaurant… un èxit. per plegar, per marxar a viure a un país amb poc índex de criminalitat per exemple Noruega. L’any que vé em demano festa. A sobre de tot avui, a currar!.

Ara tocaria llista de desitjos, de bones intencions per a l’any que vé, però crec que mes bé serà llista de documentació a renovar, duplicar i anul·lar. Puto 2014 fas pudor de merda! Esperem al florit 2015 perquè ens ompli amb la seva olor de novetat, de magnòlia florida.

Bon any nou a tots!!!

Anuncis
