Acabada la Patum 2015

9 juny

Com sempre arribo de Patum amb aquella sensació de tristesa, d’anyorament… Perquè han passat moltes coses en pocs dies, perquè trobo a faltar a la meva gent, perquè tot i estar agotat en vull més (el meu gran defecte). Ara toca fer feina, treballar com pugui i retornar a la meva vida de debò, la normal monotonía. Ara, però se’m fa difícil. Per fer-ho, com sempre necessito elements que ara mateix no flueixen, com bona música i dibuixos… és la meva teràpia diària, el que em fa “tirar”. Avui he fet uns vinils per a la sala d’espera d’un centre que tenim i la veritat he notat que estava fet pols, perquè sense saber com he acabat dibuixant un caimán tocant el banjo! jajajajaja. Us passo el dibu. Imprimir A part de tot això dir-vos que ha estat una patum perfecte, ho he compaginat tot i me’n he sortit. He aguantat suuuperbé dormint “justet”. He conegut gent especial, simpàtica, interessant… hem fet Patum amb totes les lletres, ens hem arrossegat pels carrers de Berga, trobant vells amics, a gent que no veus sovint. Hem compartit cafès, birres, barreges i sobretot riures. He rigut molt aquesta Patum i això, al cap i a la fi és de les millors recompenses que pots tenir. Perquè compartir moments amb gent i riure és el millor que hi ha a la vida. Per sobre de tots els problemes que avui poguem reenganxar, la Patum serveix per abstraure’ns i passar-ho bé. Per sonoritzar el tema, incloc una cançó d’un dels grups que més m’agrada i que ja esteu farts d’escoltar en aquest blog… jajajaja. Però té un toc de folklore que m’encanta.

Seguiré informant… algun d’aquests dies penjo algunes fotos de Patum, que no he tingut temps!

Anuncis