Remuntant mica a mica…

10 juny

Passat el nefast dia d’ahir, em disposo a remuntar, amb intenció positiva. Me’n adono que fumar com un condemnat a mort durant la Patum no acaba de ser bo, ja que si després ho deixo radicalment com cada any em deixa fet pols. Si, ja fa massa que sé que això de fumar per Patum no funciona, però com sempre hi torno a caure.

D’altra banda creativament tampoc estic tant mermat com esperava, ahir em va sortir alguna cosa decent (al final de la jornada) i vaig tenir temps per fer un dibuix que m’agrada molt. Sort de la música i els cascos, que son la meva base d’inspiració constant. He de dir que estic content amb el dispositiu auditiu que ara mateix utilitzo, només espero que em duri temps.

IMG_3402

Pinta a les 7:00 del matí al metro. Autofoto amb poca intenció!

Després d’ahir (que vaig tenir un dia molt Beirut) avui tinc un dia molt Feist (concretament disc Metals). Fest m’agrada des de fa anys, però no tinc més opció que veure-la en youtubes, ja que no ve a Catalunya. Fa anys la vaig veure a l’Apolo i vaig flipar.

Aquesta, és molt escoltable si vols dibuixar-crear-pintar-joquesé.

En fi. Continuo amb les meves cosetes, que és  la millor manera d’oblidar Patum, encara que em dolgui, perquè en alguns moments inevitablement hi torno… sense voler…

Anuncis
