Avui recomanació gastronòmica! Vivant!

15 juny

IMG_3521

Crec (i fermament) en la cuina de mercat. En cartes fetes amb amor, amb dos opcions de primer i dos opcions de segón, amb decissió i amb gust, amb bon tracte (en català millor) i amb una mentalitat oberta a l’hora de barrejar gustos, casi res!

Doncs bé, avui ho he clavat! degut a que una amiga em va recomanar el restaurant i aprofitant que avui he treballat a BCN, doncs m’hi he passat! i he quedat gratament sorprès. D’entrada el local és just, perfecte, de taules petites i alguna una mica més grossa però ben situades i que manté intacte el teu espai vital com a comensal (cosa que també valoro enormement). Ha vingut el noi que regenta el local i m’ha demanat que volia, i m’ha cantat la carta, de primer: o crema de carbassó o amanida amb formatge de cabra i espinacs amb patates  i de segón o pollastre a la taronja amb amanida o bacallà a la llauna. Evidentment i com sempre faig quan vaig a un lloc nou li he dit que de primer l’amanida i de segón el que ell em recomani (ha estat bacallà a la llauna), copa de vi blanc i som-hi, dos minuts i ja tenia el primer a la taula.

IMG_3517

Una amanida força currada, perquè a part del formatge de cabra caramelitzat, hi duia panses, pipes i una vinagreta boníssima. De segón el bacallà m’ha deixat flipat!.

IMG_3519

Era sobre un llit d’humus, bacallà dessalat pefecte amb tomaquet natural i tot regat amb un oli aromatitzat amb “pimentón”. Una delícia, molt millor que molts que he provat a llocs més renombrats, i la combinació suprema!.

IMG_3520

De postres he demanat mousse de xocolata que també era boníssim, i hi havia com a opció pinya natural i pudding. En resum, una lloc perfecte per fer un menú (que m’ha costat 13,30 amb el tallat) i que resumeix exàctament el que m’agrada per dinar un dia de cada dia. Si voleu el contacte només heu de clicar la primera foto que us durà al Facebook del restaurant per fer la reserva (si us cal) on-line!

Anuncis