Cap de setmana belluga

15 juny

Doncs això he fet, una cap de setmana de “belluga”, Festes infantil, platja, bicis, Berga, pluja, furgoneta, Konvent, castellers… no he parat, i això avui, es nota. El cap de setmana va començar amb una festa del cole del Martí, d’aquelles en les que t’agafes als altres pares amb els que et rel·laciones i fas front comú, va estar força bé i els nens s’ho van passar molt bé. El dissabte al matí, vam agafar les bicis i cap a la platja. Com que feia molt bon dia vem estar de conya vora el mar. Sembla mentida que sigui de munyana, perquè el mar em carrega totalment les piles. Si, crec que tinc una mena d’ànima de  mariner perduda pel meu arbre genearològic (cosa que m’extranya perquè la casa rural ón va néixer el meu avi té més de 1.000 anys i es a Olius). Després, peus de porc a la brasa (als nens els hi agrada  molt) i cap a Berga, tarda de Mordor (a Berga passa sovint) i a sopar amb amics, que sort n’hi ha. De vegades ho necessites i aquesta setmana era així. Ens ho vam passar de conya al konvent, i després vem passar-nos pel local dels castellers de Berga a Cal Rosal, i vam ser molt ben tractats i ens ho vam passar bé. El diumenge al matí vaig anar a buscar la “Leila” que és la meva furgoneta Volkswagen (totes ténen que tenir un  nom) que ja és una aventura en si mateix i als nens els hi encanta. Vem anar a xutar pilotes i caçar papallones i a la tarda reunió de colònies Borredà. El Martí està molt emocionat i nosaltres també!!!! Després, vaig tenir temps de fer una d’aquestes coses que faig quan puc: Veure ploure amb ganes escoltant música. M’encanta. Potser és una tonteria, o més ben dit, segur que ho és. Però m’encanta veure caure l’aigua sentint bona música i no fent res més, sol. I vaig estar-hi una horeta… perduda? jo crec que no, perquè aprofito per ordenar idees que ja em convé!. Res més. Passo algunes fotos:

Anuncis
