Blue train

17 juny

A part que John Coltrane és clavat a Denzel Washington (hauria de fer-li una peli-biografía urgent), vaig penjant coses, algunes més afortunades que d’altres. Avui penjo dos versions del  mateix dibuix/portada/exercici. La primera es tal i com el vaig fer vectorialment, de manera que no té manipulació de photoshop, interessant perquè és un dels meus discs predilectes de Jazz. El Jazz m’agrada molt en directe i en quintet, però no tinc molt temps d’anar a concerts, així que escolto bàsicament jazz per treballar. Blue train és un album del Coltrane que no es pot saltar. Aqui teniu la primera versió:

bluetrain_noshads

I inmediatament, un exercici d’ombrejat a la mateixa base que també penjo, perquè no estic segur de quin m’agrada més.

bluetrain_shads

Pel demès segueixo la meva vida de dibuixant a hores extra que em va força bé per reafirmar i no perdre el tò muscular creatiu! Estic de bon humor últimament i es reflexa en tot!

