Perquè m’ho feu això?

25 juny
Processed with Moldiv

Cara d’emprenyat!

Avui ve a ser com un dilluns, després de dos dies de mes o menys vacances avui hi tornem.. si , és per poc temps, però hostia! tingueu una mica de pietat! no penjeu fotos de com us ho esteu passant de bé a la platjeta! que treballo collons i això fa molt mal! D’aquí la cara de la foto que penjo…. us perdono perquè sé que en el fons ho feu de manera inconscient.

Aquests dos dies han estat molt bé, sobretot el 23… que va ser genial. No tinc paraules. El dia 24 va passar com solen passar els dies en els que tens un nen malalt a casa, tot el matí fent plastilina, legos i després quatre petards que em ténen captivat amb els seus noms, m’agradaria parlar amb el cap de comunicació/marketing de les empreses pirotècniques, perquè vull felicitar als creadors de noms com: “Traca Pajaro”, “Megatrons”, “Lucifer”, “Camelias grandes”, “Golden Fish”, “Bomberitos” o el gran “Batería Coco Rojo”… em flipen els noms.. de veritat… i ser adult amb sentit de l’humor et provoca a , abans de cada petard dir en alt el nom del petard i avisar als petits que no s’acostin… tipus un: Oju nanus, que ara ens descantillem amb uns Bomberitos!.. jajaja. Després dels petards cap a dinar De Luxe a Ca La Mama. Un dinar boníssim. Després a fer el cafè a casa d’uns amics, xerradetes de sobretaula i a dormir. Avui, però m’ha costat mooooolt venir a currar, tinc el cap a “can pistraus”.

