29 juny

Dilluns engega i jo cansat de tanta activitat! Aquest cap de setmana ha estat una mica estressant… masses coses,  poc temps… El temps ve a ser com una mena de goma que s’estira i es contrau a voluntat, tu no hi pots fer res, estàs sotmès.. no hi ha més. Perquè no el pots dominar, et domina. De vegades voldries que un moment fós per sempre, etern… i no pot ser, i pel contrari, vols que s’acabi un suplici i no hi ha manera… Per aquests moments sempre tinc la meva frase (tonta com totes les meves): “He perdut molts vermuts a la meva vida”. Que significa que he deixat de fer moltes coses per mi per dedicar-les a altres històries… Hi han hagut moltes cadires buides en les que m’hauria d’haver assentat jo a fer el vermut, oportunitats perdudes. Ho ilustro amb una imatge:

tumblr_np4905Zf7t1rivnsyo1_500

Avui tampoc se’m ha de fer molt cas, perquè és l’aniversari del Martí i el tinc de Colònies, així que suposo que dec estar una mica raro… com anyorat i trist a la vegada.

A part d’això, el cap de setmana ha estat bé. Com ja he dit mal repartit.. he fet reunions de Patum, sopars d’aniversari, dur el nen a colònies, banyar-me al riu, banyar-me al mar, prendre el sol, dinar al xiringuito, una presentació de la Retrotrobada, pizza d’aniversari (meu), caçar granotes, crancs i anar a veure un concert especial. Tot això he fet, tinc avui per descansar-ne. Deixo alguna imatge.

I per acabar el trepidant post d’avui… per dir-ne alguna cosa… un reportatge de les furgos del meu cor:

THE BUS MOVIE – Official Trailer from Firewater Film Company on Vimeo.

 

 

Anuncis
