Disfrutar, un plaer a l’abast de tohom (de moment)

1 jul.

DSC_0163

Com molt bé sabeu no sóc molt de recomanar llocs, no m’agrada perquè cadascú té la seva percepció culinària i sobretot d’entorn. Una bona experiencia per una persona, es pot acabar convertint en una expectativa massa alta per un altre, així que el que dic ho podeu rebaixar i anar-hi sense expectativa, que de fet es el que vaig fer jo.

Ahir celebrava més o menys el meu aniversari, que ja feia dies que havia passat. Havia encarregat taula a Disfrutar (després us poso l’adreça). L’entorn és correcte, molt, i us recomano que si demaneu taula, ho feu a la zona de la bodega, ja que es molt més tranquila que la sala gran. Nosaltres vam seure allà. No us atabalaré dient-vos o explicant-vos tots els plans que vam degustar, perquè us trencaria la màgia que genera la cuina d’Oriol Castro, el segón a càrrec del vaixell del Bulli durant molt temps. Un Xef atrevit, que (n’estic segur) aviat tindrà un parell d’estrelles Michelín, així que val la pena que us mulleu i hi aneu abans no arribi aquest merescut momento. La cuina de l’Oriol, és molt simple en ingredients i molt sofisticada en tractament i procés culinari, molt local en els ingredients i obert de ment en la sofisticació del plat.

Hi han dos menús, jo vaig agafar el menor perquè era per sopar, i tot i això vaig sortir tip i satisfet. Al migdia i depenent del dia potser demanaria el superior. El vi va a part, cosa fácil perquè tenien un Gessamí de Gramona a la carta que em va convencer com sempre pel seu toc afruitat i perfumat.

En resum, una experiencia fantástica, en un entorn molt correcte i amb protagonisme dels plats que vaig degustar! un plaer Disfrutar!

Per Reservar:

http://ca.disfrutarbarcelona.com/

Anuncis