El devenir del dia a dia a l’estiu…

24 jul.

Suposo que a l’estiu, ens marca molt el tema de la jornada intensiva. En el meu cas és un retorn a la meva vida lliure, a tornar a ser jo, a tenir temps per a mi. Bàsicament temps. Tot l’any el trobo a faltar, me’n falta, però aquests dies i gràcies als meus pares i sogres que cuiden dels petitons, tinc temps de tot. Per a mi, per aquest motiu he tornat a córrer, bé aquest i altres inspiracions que no vénen al cas però que sens dubte hi són. Córrer i escoltar música preciosa sempre m’ha semblat una combinació genial, ara ho torno a fer… He tingut temps de córrer amb bici, de passejar, de fer cerveses en bars, de sopar fora de casa, de mil històries…i mai és suficient. Tenir un món de sentits al voltant i no poder menjar-te’l és difícil, s’ha de dir…. però si en pots anar fent tastets, doncs ja en tinc prou! perquè ser més ambiciós! I els caps de setmana em deixo contagiar per l’energía que ténen els meus fills. L’estiu és això.

Anuncis
