Adéu Te

7 ag.

DSC_0606

Avui divendres engego les vacances. Deixaré els tes de bon matí per eixerir-me, o els cafès de Capuccino de Vainilla XXL de la màquina de baix. Deixaré les llargues reunions, deixaré els timings, deixaré els ordinadors… estaré de vacances. Cosa que significa que segurament, només segurament, no actualitzaré sovint el Blog. De manera que si no ens veiem, tornaré quan pugui amb la meva extranya redacció diària, amb els meus dibuixos, amb els meus links de recomanació i amb la meva crònica de caps de setmana. Als pocs que em seguiu, gràcies per conèixe’m en una faceta potser més interior de la que moltes vegades mostro. D’altra banda, aquest blog no estava concebut ni molt menys per aconseguir visites. Si hi veniu hi sou molt benvinguts! Fins després de vacances suposo!

Anuncis