Oh benvinguts, passeu, passeu!

1 set.

tumblr_n7jc0xunVP1rr8lfvo1_1280

Aqui ho tenim tot. El pack sencer. El retorn a la monotoniarutinàriadiàriaquehoempodegatot, el retorn a res. Hi ha qui es construeix una gàbia (foto) amb la monotonía, es crea una zona de comfort que el protegeix i el resguarda de pensar. De pensar massa, de pensar per ell. És més fàcil posar-se el despertador cada dia a la mateixa hora i actuar com una màquina a trencar l’equema i fer o pensar de manera diferent. Et pots deixar portar pel corrent, viuràs més feliç (si t’hi acostumes). Sinó, seràs un salmó i pagaràs un preu elevat, el teu desgast. El dissabte parlava amb una amiga que em feia veure que ser un salmó no sempre és exemplar, que pots fer el salmó un temps, però que també va bé deixar de fer-ho durant una època. Això també ho valoro, no sé molt bé com enfocar aquesta nova etapa/curs escolar, però com sempre i per trencar aquesta gàbia de merda, hauré de pensar en fer com en els últims anys, coses que em motivin i surtin del circuït normal de la monotonía. De moment ja no fumo (des de Patum) i això em dóna moral i em fa creure que tinc voluntat pel que sigui. I després del rotllo, benvinguts a un nou curs escolar/laboral/emocional. Som-hi!

Anuncis