I tot va tornant a la normalitat

3 set.

nowater 2

Dins la meva bogeria emocional, al meu costat tot va tornant a la monotonía, al dia a dia. Els que ens hem posat morenos anem perdent el color com aquelles verges de policromía de les esglesies que es van decapant amb el pas del temps, anem traient-nos els pantalons curts (jo em resisteixo) i les xancles de dit ja han perdut el sentit. D’aquestes i més històries va el dia a dia, tratges amb corbata per a ells i vestits jaqueta per a elles, camises que superen a les semarretes i bosses penjades a l’esquena i bosses plenes de menjar en tupperwares a petar. Sabates de taló, sabates brillants, estossecs i virus. Les piscines, fins poc a rebossar d’aigua, es buiden i el verdet penetra en les rajoles de color blau turquesa per passar-hi l’hivern i tot es torna fred i perd saturació de color. Anem tornant al gris, a la tardor més boirosa. Però us he de confessar que també en tinc ganes, perquè per gaudir de la calor s’ha d’haver patit fred. Perquè torni a sortir el sol hem de passar per tota una nit, així estic, en plena nit..

