El meu psicòleg!

8 set.

tumblr_nm6we4xaPm1ssftcpo1_500

El meu psicòleg viu encaixonat entre sobres de cartró, viu a la xarxa, en cintes plàstiques. Treballa de nit, és un cafre el cabrón, surt i treballa tota la nit, però es desperta l’endemà sense ressaca. Beu, es droga, fuma (ara no el deixen fumar dintre dels locals) i és irreverent. Groller de vegades, tendre d’altres. Sempre reservat, sempre té les paraules perfectes quan les necessito. Té mil sangs, no té orígen i crec que tampoc té religió. És molt lleig, però una màquina treballant. Tothom li diu que es cuidi, que porta mala vida, però amb els seus consells em fa sentir com ningú. El meu psicòleg no és gens car, i pots repetir les sessions tantes vegades com vulguis al mateix preu. Em treu el millor i el pitjor de mi mateix, pot fer-me riure i pot fer-me plorar. Però quan tinc ganes d’escoltar-lo sempre és allà. Avui el vaig a veure!..

P.D. El meu psicòleg és la música i sona així!

