Cap de setmana rodó!

13 oct.

Passa poc sovint, però alguna vegada de tant en tant s’alinien els astres. Aquest cap de setmana va ser una d’aquestes vegades. Aquest cap de setmana vaig pujar a Berga i vaig tenir tot el cap de setmana per dedicar-me (gairebé exclusivament..) al Curling. Compartir la passió que sentim per aquest esport minoritari, ens dóna un punt de friquisme, ho sé, però res més enllà d’un esport que et dóna moltíssim, molt tècnic, molt estratègic i encara que no ho sembli, físicament complicat. El balanç d’aquest cap de setmana pot semblar pobre però no ho és, hem fet grans partits, dos d’ells empatant a dos equips amb més de 7 anys de Curling a l’esquena cadascún, hem perdut a l’ultima pedra amb un equip que té 14 anys de Curling i hem perdut davant del millor tirador que he vist mai, els del Neuchatel Suïssos. El Curling, però no són només resultats, son les birres de després, és l’ambient sempre festiu, son les festes que es monten, el bon rotllo que impera i l’esportivitat. El diumenge, ens assentavem amb l’equip que ens van apallissar al sol fent una birra i en tot moment vam estar rient (bé, jo li fotia unes hòsties al françès considerables). Les pujades i baixades de Puigcerdà s’han convertit en bons moments, i amb això sol ja val la pena. A part del Curling, he tingut moments molt especials.. Temps per mi, com ahir que vaig anar a veure una peli a la tarda, en ben dinat. Ahir vaig aprofitar per fer “la meva” anar per Barcelona amb longboard, mirar amb uns altres ulls la ciutat, seure en una cafetería a fer una birra, a patinar per la ciutat, mirar una peli en V.O. que per cert recomano als que vulguin veure una peli diferent, sense molta acció, de cine d’autor. Es diu “lejos de los hombres”. Val la pena el missatge que deixa, els punts filosòfics i de reflexió que sorgeixen en situacions extremes, molt recomanable als que us agrada aquest tipus de cinema.

