Dimarts-riu

3 nov.

sea-landscape-mountains-nature

Hi han dies que per sobre del dia que és, els pensaments et transporten lluny, molt lluny. Et mouen del teu lloc, com si d’un viatge astral es tractés. Avui tinc un d’aquests dies, en els que em ve de gust marxar, agafar la furgoneta i marxar a Jaca, Donosti, el món… el destí m’es igual. No tinc aquesta sensació sovint, però quan la tinc la sento dura, forta, real, que em crema. A la meva feina, la gent corre amunt i avall, les sales de reunions totes plenes, la pressa i la tensió s’apodera dels humans que habitem aquest edifici. Avui, marxaria. Lluny. Sort que toco de peus a terra i torno a la realitat, Mogwai se’m emporta. Avui, que havia començat com un dimarts normal, acaba sent un dimarts meravellós perquè la meva ment està flotant.. em sento creatiu, imaginatiu i les idees flueixen com un riu, deixo que s’escolin i al meandre morin, però el doll d’aigua m’impressiona. El toco amb la punteta dels dits, i noto la pressió de les idees baixant, fredes, gelades cap a la seva fi. He pensat en mil maneres de conduïr, fixar, congelar el torrent creatiu que potser demà serà sec. Estic content, molt..

Anuncis
