Panic Friday

27 nov.

panicfriday

Avui sembla que la gent s’hagi vist el cul! Tothom parla del Black Friday… acollonant… a un mes vista de la gran festa del consum en la que s’ha convertit el Nadal, ja estem tornant-nos boigos amb els descomptes? A no sé on fan un 40%, a un altre lloc el 30%, dia sense I.V.A…. pof! m’ha petat el cervell. Anar en contra del consumisme s’acaba convertint en un impossible, però ho segueixo provant. Està clar que és una missió difícil, però s’ha de combatre en la mida del possible de cadascú. Hi ha coses que em prohibeixo “talibanament” com ara el home obès barbut, o la seva merda de mitjons plens de caramels vintage, per aquí si que no hi passo! M’ha de venir aquest desgraciat a fer fora el tió, tan bonic, tan petit, tan màgic, tan nostrat? Tinc al gordo aquest al punt de mira… si se li acudeix aparèixer per casa meva lleparà fort el mal parit! He avisat.

En fi, que avui, els preus marquen la ruta que els Barcelonins (majoritàriament faràn), cues de cotxes, metros plens, carteristes fent l’agost al novembre, disfresses, cinemes de lleure a tope i gent entre-xocant a les caixes dels grans magatzems. Això és el Panic Friday, el nom de Black Friday (que té nom de dia d’atemptat) es queda curt… arriba el Panic Fidayyyyyy. Agafeu fort als vostres fills i tanqueu-vos a casa a dibuixar amb Plastidecor tota la tarda, que sinó no esteu segurs…

He fet una petita capçalera per cel·lebrar-ho

Anuncis
