Em perdo..

1 des.

jotruev4

Em perdo.. navego en l’asfalt i nedo entre els cotxes, respiro el fum i camino en cercles. Mastego el gris, m’abraço al quitrà. Cegat per les llums, inmers en el soroll de motors a ralentí. La llum ja ha deixat d’arribar-me des de fa unes hores i sobre meu, els gegants de ciment em miren condescendentment i m’escupeixen excrements d’ocells enmascarats de sutja bruta, de caos. Sóc ciutat i fum, sóc metropolis, vull ser cel, sóc calitja i suor dins de l’abric massa gruixut que m’he posat avui. Sóc la suor al clatell que mulla el meu mocador de coll. Sóc la butxaca en la que no trobo el bitllet de metro, en la que trobo una trista perla de gust de menta i que acaba tenint regust de borrisol de felpa. Sóc la tos. La manca de sol. Sóc la ciutat, sense tu. Jo que pujava les escales de dos en dos.

