Han Solo

15 gen.

La primera vegada que vaig veure Star Wars era un marrec amb pantalons curts que va anar al cine amb el seus cosins. Quan vaig sentir per primera vegada la música d’entrada d’Starwars i va sortir aquell destructor estelar… vaig flipar… minut zero i totalment abduït. M’agradava la peli, els vestits, l’ambientació, els personatges… i llavors Han Solo, el personatge picaresc, aventurer, guapo, simpàtic… el gran personatge (a l’edat que tenia), l’hivern següent vaig demanar per reis, exclusivament, tot el merchandatge d’Starwars (evidentment me’n van portar una petita part) però any a any, les meves cartes dels reis eren: El que vulgueu d’Starwars. Així de concises, així de Freaks, així, crec, sóc jo. Ara, els meus fills juguen amb aquells juguets que vaig salvar de la “crema” de la meva mare (me’ls fotia al riu) i tot i ser de col·leccionista, avui protagonitzen les tardes de joc dels meus fills que ténen la mateixa veneració a la saga que jo (alguna cosa hem fet bé..jajaja). Aquests dies, que he estat dibuixant, he fet molts personatges i me’n queden moltíssims per fer, però aquest, no podia fallar. Que la força us acompanyi

hansolo

Anuncis
