Col·lecció de moments

19 gen.

rollingstone

Crec que la vida és això, una col·lecció de moments, no gaire més, no molt menys. Cada dia me’n adono més. Nosaltres ho veiem com a una història seguida, un fil conductor que ens porta al plantegement-nus-desenllaç, seqüencialment, ordenadament, en un temps continuat..i crec que no té perquè ser així. Una vida es pot composar d’una sola vivència o de moltes. Pot ser un sol fil o un teixit de fils. Sense espai-temps, sense ordre seqüencial, petits moments desordenats dins del calaix dels records, que duiem en una bossa mentre caminem sobre la neu, que son això, no molt més. Records que arxives però que quan necessites tens i disposes i si no els recordes, potser no eren tant importants.  Tot plegat sembla que sigui depressiu, que estigui fent una disertació del sentit de la vida, però no és així. No em passa res. Sembla que per escriure sobre el sentit de tot plegat estiguis a punt de llençar-te al buit, o a prop de fer un acte de rebel·lió contra la societat… no és així, escric perquè (a part de ser el meu blog i fer el que em dona la gana) necessito també escampar els pensaments, com aquell que necessita anar a caminar una estona per asserenar-se o sentir-se bé. No busco ser profund, no busco sentir-me alleujat, busco escupir, vomitar pensaments, per aquest motiu vaig fer aquest blog. Aquest medi, també s’acaba convertint en això que us plantejo, una col·lecció de moments, alguns artístics, alguns reflexius, alguns divertits, d’altres tristos, però moments captats i surant sobre un mar analògic, sobre uns i zeros, com una barqueta tan minúscula que ningú veu. M’he plantejat direccionar, sel·leccionar, decidir quin és el camí, triar que vull dir exàctament en el meu blog, centrar-me en un tema, l’art, la cuina, el meu diari personal… i torno al principi. M’està bé com està, una suma de moments, de pensaments i expressions (és igual el contingut), com diem al poble: xerrar per xerrar. Moments enganxats en pantalles retroiluminades, res més. Ho il·lustro amb una imatge que he fet per aquest pensament.

Anuncis
