Paul Newman

28 gen.

paulnewman_rgb

Un altre que ja no hi és! (des del 2008). Al Paul Newman el vaig descobrir tard, més o menys quan ja havia fet les seves millors pel·lícules… les coses son així. Un dia que anava a buscar una peli al videoclub (concepte caduc ón els hi hagi) i vaig veure la portada de “El Golpe” (traduït al català amb “El Cop”…no m’inspira) El Robert Redford i el mateix, somrient, en una il·lustració molt bona… vaig pensar… ha d’estar bé! tenint en compte que era molt petit, quan vaig arribar a casa el meu avi em va mirar amb cara de: què fot aquest nen amb “El Golpe”? però me la va deixar veure sense dir res, només mirant de reüll… jajaja. Em va agradar molt, i em vaig flipar. Més tard vaig veure “Dos hombres y un destino” que en realitat no té res a veure amb el seu títol original, però els traductors del país veí van tenir una època molt creativa els mamons… la peli també em va agradar. Finalment vaig tornar a flipar amb ell en “El color del dinero” que definitivament em va flipar (bé, no em va costar molt perquè en aquella època era un flipat). En fi, que els grans se’n van xino-xano al cel dels famosos (que és un altre que el nostre) amb models despampanants i xampany francès i caviar i llagosta in eternum.

Anuncis
