Tenista

22 febr.

tenista

Doncs avui he fet un dibuix fugaç… feia dies que no en feia, feia dies que no em venia de gust ni aixecar el llapis per esbossar, ho feia sense sentit… sortien linies sense concordança, moviments de traç que no em portaven enlloc, jugava simplement amb el paper i la tinta o grafit. De vegades va bé. Com a dibuixant de vocació que sóc, crec que de vegades has d’assumir que simplement no tens una època bona, o que després d’una pujada ve una baixada. En molts artises aquestes pujades i baixades s’acaben convertint en obsessions que han acabat (fins i tot) amb la carrera d’alguns. La poca pressió que tinc per dibuixar em fa ser una persona tècnica quan he de tenir si o si una feina acabada i curiós i pacient quan simplement dibuixo per plaer. Per això hi ha moments en que estic mut de dibuix. Avui hi he tornat (no de manera brillant, perquè aquest dibuix, sens dubte no ho és) però si que m’han tornat les ganes d’experimentar i seguir dibuixant.

 

Anuncis
