S’acosta… ja s’olora… arriba Patum!

17 maig

tourist

Amb aquella coseta a la panxa, comença la setmana prèvia a la gran festa. Com un nen, així estic, pensava que amb els anys desterraria de la meva panxa aquest pessigolleig que s’instal·la al meu estómac, aquella desaparició mental instantània que em porta d’on sigui a Berga, el meu poble. Com sempre m’ho he muntat fatal i he d’acabar mig milió de coses que tenia pendents, però, com sempre arribarem al dimarts al vespre amb estrés però amb la sensació de llibertat i ganes de vacances mentals. Desconnectar, veure al poble unit, saltant, cremant-nos junts, rient, bevent… Patum.

Afrontem l’ultima setmana d’assaigs de la Patum Infantil amb ganes i satisfets ja apriori, els nens ho fan molt bé i a la plaça pot ser un any més que lluït. Afrontem la setmana amb un aniversari de Gegants que ve de gust, amb activitats que sobresurten de les agendes de la gent de Berga perquè hi han mil i una opcions aquest cap de setmana. Serà brutal. Per celebrar-ho aquest dibuix!

Anuncis
