Patum2016

1 juny

Cada Patum, deixa la seva petjada, com una cremadeta al braç… S’acaba Patum i continua la vida, lentament, tornes a la rutina diària, a matinar per anar a treballar, a despertar als nens i vestir-los, a pujar en trens i metros i a badar davant l’ordinador de la feina. Molt lentament, el cervell va arribant, encara era de vacances, s’ha quedat en un passacarrers concret o potser a la “peixera”… Les valoracions sempre son imprecises, perquè depèn de l’estat d’ànim i condicions de cadascú. Tot i això, valoro positivament aquesta Patum. Molt positivament, perquè he tingut una mica de tot i molt…

He sortit, no m’he perdut ni un segon de Patum i m’he descobert rient en molts dels moments patumaires. Aquesta Patum, ha despertat al meu fill (Martí) la passió pel foc, per la Patum i ha apagat la que duia el meu avi… la vida eterna crec que deu ser això, casualitat o no, em sento feliç. Aquesta patum ha viscut moments íntims i moments populars, he sabut plorar per riure al cap d’una estona, he perdut la gana i guanyat set, però m’he acabat equilibrant quan s’acabava tot plegat. Cada Patum és diferent, però aquesta té regust de festa, de satisfacció, de feina ben feta… aquesta Patum treu nota alta.

Si hi tens alguna cosa a veure gràcies per fer-la així!

 

Anuncis
