Stranger Things

14 oct.

stranger_jo

Tinc un problema, que quan em “fico” dins d’una sèrie, m’hi fico de veritat. Això comporta entra d’altres coses que quan me’n vaig a dormir, quedi enganxat al ganxo que deixen per acabar l’episodi. Doncs bé, potser suggestionat, avui he somiat una escena terrible, en la que jo estava al “mundo del revés” moooolt fort, era dins del món aquell de lluns i teixits de monstres d’un altre realitat i per una escletxa, veia a fora, però com en un tel, entrava la llum però jo no podia sortir i vinga intentar trencar el tel aquest… vinga intentar estripar-lo i res. I com que a més no tenia cap element (anava bàsicament en pilotes i com moquejat amb una gelatina transparent per sobre) no tenia collons. I llavors m’he llevat i ja era l’hora de venir a la segona part del malson (la feina, jajaja). Tot i això n’hem sortit airosos i no tinc restes d’alienigena repartit pel meu cos. Us recomano la sèrie (que ja se’m acaba, ja que només em queden dos episodis) és moooolt bona.

Anuncis
