Començar de nou

2 gen.

tumblr_ohpsw0ykcc1rpwhvdo1_540

Com va dir Goethe, “Lo importante no es hacer cosas nuevas sino hacerlas como si nunca nadie las hubiera hecho antes.” En això es basa el meu començament del nou any. Començar a viure aquest any com si fós el primer. Com cada any, el dia 31 a la tarda, vaig acostar-me a la muntanya i vaig seure llargament, només a pensar, a ordenar idees que en dic. Vaig repassar tot el 2016, un any que m’ha marcat des de molts punts de vista. Un any complicat des de tots els àmbits, vaig deixar que el dolor sortís per ell mateix, no vaig haver de esforçar-m’hi molt i el dolor va decantar-se. Vaig plorar, sol al bosc. Vaig moquejar amb el cap entre les cames, com quan era petit. Vaig escoltar un parell de cançons, vaig fumar i vaig treure-ho tot. Després, vaig començar a construir aquest any, hi vaig posar la base, les fites. Vaig aixecar-me, amb les coses clares i vaig baixar de nou al poble, a peu. Feia molt fred. Cap d’any, xampany i serpentines. I un moment, un instant en el que sembles estar fora de tota aquella gent cridant i ballant cançons. Uns segons, potser pocs segons però que poden ser una vida. Extracció del cos i retorn a la terra.

Anuncis