Fe d’errates

18 gen.

Us he de confessar, amics meus, que he comès errada sobre errada i errada altre cop. Durant molt i molt temps, heu hagut de suportar una falta ortogràfica descomunal. Ho sento i us demano perdó, ja que no tan sols he comès aquesta errada en el blog, l’he arrossegat a totes les capes, a tots els noms d’arxiu, a tots els hashtags… he passejat el meu error per tot el món. Ho sento. Una amiga em va fer veure, de manera subtil i afectuosa, que no s’escrivia ESBOSS sinó que s’escrivia ESBÓS. Si, és normal, ho sap tothom, però jo, no sé ni el perquè he arrossegat aquesta “doble s” final (desafiant a Jacint Verdaguer i a Pompeu Fabra de manera “xulesca”) durant molt i molt temps. Així doncs, demano públicament perdó per no haver aplicat correctament l’ortografia i reiterar-ho amb tota impunitat. Gràcies a qui m’ho ha fet veure, intentaré (són molts anys) no fer-ho més.

I per celebrar-ho un ESBÓS:

esbos_cowboy

Anuncis
